فضائل الشهدا

قرارگاه سایبری سردار شهید ابوالفضل صادقی
لبیک یا حسین
فضائل الشهدا

هوالجمیل
دوستان سلام - خوش آمدید، و بعد: آنچه در این وبلاگ آمده و می‌آید تلاشی برای گردآوری خاطرات انقلاب و دفاع مقدس بویژه در شهر باستانی و مذهبی زرقان فارس است. در این راستا بارها فراخوان داده‌ایم و مراتب را از طریق نشریه محلی، پوستر و آگهی در مساجد، تریبون‌های مختلف در مجالس مذهبی، اردوهای آموزشی بسیجیان و ایثارگران، اینترنت، پیامک و تلفن و دعوتهای حضوری اعلام کرده‌ایم و از تمام مردم عزیز و ایثارگران گرانقدر زرقان خواسته‌ایم که هرگونه اطلاع و خاطره‌ای درباره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس (ارتشی، سپاهی، جهادگر، بسیجی، و نیروهای تدارکاتی و تبلیغاتی پشت جبهه) دارند در اختیارمان بگذارند یا از طریق ایمیل hodhodzar@gmail.com و یا تلفن 09176112253 به ما اطلاع دهند تا ترتیب مصاحبه با آنها بدهیم. در همین رابطه تعدادی از عزیزان دعوت ما را اجابت کرده‌اند که مصاحبه‌های آنها را پس از پیاده سازی و نگارش و ویرایش در اینترنت گذاشته‌ایم. البته هنوز مصاحبه‌های زیادی در نوبتند که به یاری خداوند و استمداد از روح پر فتوح شهدا امیدواریم به نحو احسن و در اسرع وقت نسبت به آماده سازی آنها نیز اقدام کنیم. مجدداً از تمام عزیزان و همشهریان گرامی استدعا داریم برای ثبت خاطراتشان با ما تماس بگیرند تا هماهنگی‌های لازم برای مصاحبه با آنها به عمل آید.
از اینکه نظر شریفتان را از ما دریغ نمی کنید صمیمانه سپاسگزاریم.
والسلام
محمد حسین صادقی، زرقان فارس 00989176112253
Hodhodzar@gmail.com

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

Saturday, 19 Aban 1397، 05:43 AM

a letter to Mr trump

In the Name of Allah

Dear fragile enemy

Thanks to you for your sanctions.

Our unqualified gvrmnt was our target of rightfulness protests and it was naturally falling down but your new Sanctions rescued it, accordingly, we again came to streets, not for loving our falsifier cabinet but only for defeating your childish sanctions by which our spine broken gvrmnt escaped to futures….

now the ball of guiltiness is in your yard again and sanctions will make us stronger, as usual.

So, if you aren't a Self-absorbed and Distracted enemy, I as a sage historical messenger, advise you to cancel all Ineffective and useless sanctions and get rid of all Melancholy Nightmares and give two nations of IRAN and USA an unexpected, pleasingly and memorable reward of relation and friendship.

Persian Hoopoe - 19 aban 1397


 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 19 Aban 97 ، 05:43
هیئت خادم الشهدا