فضائل الشهدا

قرارگاه سایبری سردار شهید ابوالفضل صادقی
لبیک یا حسین
فضائل الشهدا

هوالجمیل
دوستان سلام - خوش آمدید، و بعد: آنچه در این وبلاگ آمده و می‌آید تلاشی برای گردآوری خاطرات انقلاب و دفاع مقدس بویژه در شهر باستانی و مذهبی زرقان فارس است. در این راستا بارها فراخوان داده‌ایم و مراتب را از طریق نشریه محلی، پوستر و آگهی در مساجد، تریبون‌های مختلف در مجالس مذهبی، اردوهای آموزشی بسیجیان و ایثارگران، اینترنت، پیامک و تلفن و دعوتهای حضوری اعلام کرده‌ایم و از تمام مردم عزیز و ایثارگران گرانقدر زرقان خواسته‌ایم که هرگونه اطلاع و خاطره‌ای درباره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس (ارتشی، سپاهی، جهادگر، بسیجی، و نیروهای تدارکاتی و تبلیغاتی پشت جبهه) دارند در اختیارمان بگذارند یا از طریق ایمیل hodhodzar@gmail.com و یا تلفن 09176112253 به ما اطلاع دهند تا ترتیب مصاحبه با آنها بدهیم. در همین رابطه تعدادی از عزیزان دعوت ما را اجابت کرده‌اند که مصاحبه‌های آنها را پس از پیاده سازی و نگارش و ویرایش در اینترنت گذاشته‌ایم. البته هنوز مصاحبه‌های زیادی در نوبتند که به یاری خداوند و استمداد از روح پر فتوح شهدا امیدواریم به نحو احسن و در اسرع وقت نسبت به آماده سازی آنها نیز اقدام کنیم. مجدداً از تمام عزیزان و همشهریان گرامی استدعا داریم برای ثبت خاطراتشان با ما تماس بگیرند تا هماهنگی‌های لازم برای مصاحبه با آنها به عمل آید.
از اینکه نظر شریفتان را از ما دریغ نمی کنید صمیمانه سپاسگزاریم.
والسلام
محمد حسین صادقی، زرقان فارس 00989176112253
Hodhodzar@gmail.com

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

به نقل از وزنه سیاسی

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در یک اقدام "آتش به اختیار" امروز خطاب به حاکمان شرابخوار و عیاش سعودی گفت: «ما حاضریم با همه توان از منافع مردم عربستان در برابر تروریسم و تجاوزگران و ابرقدرت‌ها دفاع کنیم ... ما حتی از شما قرارداد 450 میلیارد دلاری نخواهیم خواست و به شما (مثل ترامپ) توهین هم نخواهیم کرد، چرا که ... ملت‌های منطقه و مردم مکه و مدینه را برادران خود می‌دانیم.»ع

هر چند که ممکن است پاسخ سخنان منطقی حاج حسن را حاکمان بی شعور و آدمکش سعودی با اهانت بدهند، اما منطق نظام اسلامی در 40 سال گذشته، همواره در مقابل جهانخواران و سلطه گران، دفاع از ملتهای مظلوم منطقه و جهان بوده است، که رئیس جمهورمان بدرستی به آن اشاره کرده است.

حقیر فکر می‌کردم که هنر جناب روحانی، تنها پذیرش ذلت‌بار برجام، FATF و تعطیلی سازمان فضایی و موشکی کشور است!، اما سخنان انقلابی او در سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، مبنی بر ابرقدرتی نظام اسلامی در برابر سلطه گران تعجب برانگیز و امیدوار کننده بود.

ای کاش حسن روحانی از استراتژی نرمش قهرمانانه رهبری معظم انقلاب در مذاکرات هسته ای، بر اساس ابرقدرتی ایران در برابر آمریکا استفاده می‌کرد، لذا سخنان روحانی در زاد روز میلاد پرسرور نبی مکرم اسلام، حضرت محمد صلی الله عیه و آله و سلم، شورآفرین و امیدآفرین بود، که باید خطاب به حضرت روح الله گفت، روحت شاد که انقلابی را بنیان نهادی و فرد صالح و مدبری را بعد از خود، برای رهبری کشور و جهان اسلام به ملت و خبرگان رهبری نشان دادی، که غربزدگان لیبرال هم در زمان مرگ برجام و قطع امید کامل از اروپا، مجبورند در 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران به ابرقدرتی آن در مقابل شیطان بزرگ، فخر بفروشند و به آن افتخار نمایند.

والسلام

به نقل از وزنه سیاسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 04 Azar 97 ، 22:01
هیئت خادم الشهدا
Sunday, 4 Azar 1397، 09:38 PM

آل سعود ، گاو شیرده امریکا

رهبر انقلاب: رئیس‌جمهور یاوه‌گوی آمریکا، حکام سعودی را به «گاو شیرده» تعبیر کرد| اگر آل‌سعود از اهانت آمریکا بدش نمی‌آید به‌جهنم اما این اهانت به مردم عربستان و مسلمانان است| آمریکا غلط می‌کند که ملت ایران را تهدید کند

The Leader of the Islamic Revolution slammed Saudi regime for giving into U.S. President Trump’s humiliating blusters about them, asserting that: You have heard the ranting U.S. president analogized the Saudi rulers to ‘milking cows’. If the Al-Saud is not offended by these insults, we do not care. However, this humiliation targets the people of that country and other Muslim nations as well.'
رهبر انقلاب فرمودند: در دورانی که جهان در تاریکی جهل و فریب جاهلیت فرو رفته بود، خداوند نور پیامبر را به بشریت اعطا کرد؛ امروز هم اگر از این نور تبعیت کنیم، نتیجه‌اش فلاح و رستگاری است.
آفتاب‌‌نیوز :
در خجسته سالروز میلاد پیامبر رحمت و هدایت حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام صادق(ع)، صبح امروز مسئولین نظام، میهمانان شرکت‌کننده در سی‌ودومین کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش آفتاب‎نیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، تنها راه سعادت و رستگاری بشریت را تبعیت از دین اسلام و نور قرآن دانستند و با اشاره به گسترش روزافزون بیداری اسلامی و روحیه مقاومت در میان ملتهای مسلمان و دستپاچگی امریکا و متحدانش از این پدیده مبارک، گفتند: انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو، به برکت چهل سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران اکنون به شجره طیبه و تناوری تبدیل شده است که تهدیدها و حرکات خباثت آمیز امریکا و رژیم صهیونیستی همچون گذشته تأثیری نخواهد داشت و قطعاً با شکست مواجه خواهد شد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 04 Azar 97 ، 21:38
هیئت خادم الشهدا