فضائل الشهدا

قرارگاه سایبری سردار شهید ابوالفضل صادقی
لبیک یا حسین
فضائل الشهدا

هوالجمیل
دوستان سلام - خوش آمدید، و بعد: آنچه در این وبلاگ آمده و می‌آید تلاشی برای گردآوری خاطرات انقلاب و دفاع مقدس بویژه در شهر باستانی و مذهبی زرقان فارس است. در این راستا بارها فراخوان داده‌ایم و مراتب را از طریق نشریه محلی، پوستر و آگهی در مساجد، تریبون‌های مختلف در مجالس مذهبی، اردوهای آموزشی بسیجیان و ایثارگران، اینترنت، پیامک و تلفن و دعوتهای حضوری اعلام کرده‌ایم و از تمام مردم عزیز و ایثارگران گرانقدر زرقان خواسته‌ایم که هرگونه اطلاع و خاطره‌ای درباره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس (ارتشی، سپاهی، جهادگر، بسیجی، و نیروهای تدارکاتی و تبلیغاتی پشت جبهه) دارند در اختیارمان بگذارند یا از طریق ایمیل hodhodzar@gmail.com و یا تلفن 09176112253 به ما اطلاع دهند تا ترتیب مصاحبه با آنها بدهیم. در همین رابطه تعدادی از عزیزان دعوت ما را اجابت کرده‌اند که مصاحبه‌های آنها را پس از پیاده سازی و نگارش و ویرایش در اینترنت گذاشته‌ایم. البته هنوز مصاحبه‌های زیادی در نوبتند که به یاری خداوند و استمداد از روح پر فتوح شهدا امیدواریم به نحو احسن و در اسرع وقت نسبت به آماده سازی آنها نیز اقدام کنیم. مجدداً از تمام عزیزان و همشهریان گرامی استدعا داریم برای ثبت خاطراتشان با ما تماس بگیرند تا هماهنگی‌های لازم برای مصاحبه با آنها به عمل آید.
از اینکه نظر شریفتان را از ما دریغ نمی کنید صمیمانه سپاسگزاریم.
والسلام
محمد حسین صادقی، زرقان فارس 00989176112253
Hodhodzar@gmail.com

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

هوالجمیل / از زمان دولت بوش (بیست سال قبل) محافل مختلف آمریکایی و صهیونیستی ده‌ها بار حمله به ایران را شبیه‌‌سازی کرده و در تمام این شبیه‌‌سازی‌ها گفته‌اند که ایران، طرف پیروز هر نوع جنگ خواهد بود. به همین دلیل هم هست که حتی ترامپ به‌عنوان یاغی‌‌ترین دولتمرد آمریکایی، از جنگ با ایران جا زد. ترامپ که مشاورخود جان بولتون را یک ابله بی‌لیاقت توصیف و اخراج کرده بود، درباره این اخراج گفته بود این احمق ناراضی فقط می‌خواست جنگ به راه بیندازد. چه ابلهی!
اسرائیل می داند که در صورت ارتکاب هر خبطی، ایران با چند هزار موشک آماده شلیک در کشورهای مختلف، حیفا و تل آویو را  با خاک یکسان می‌کند، همچنین می دانند که موشک فراصوت (هایپرسونیک) قادر به عبور از رادارها و پدافند‌های پیشرفته هستند و در کمتر از هفت دقیقه می‌توانند تل‌آویو را درهم بکوبند. برخی ارزیابی‌های دیگر، زمان لازم را نصف این زمان اعلام می‌کنند./ به نقل از کیهان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 21 Azar 01 ، 00:53
هیئت خادم الشهدا

۱۶ آذر سال ۳۲ در دانشگاه تهران چه گذشت؟

روز ۱۶ آذر در دانشگاه تهران متفاوت از روزهای قبل آغاز شد. اساتید و دانشجویان با ورود به دانشگاه متوجه استقرار تجهیزات گارد رژیم شاهنشاهی و آرایش سربازان و اوضاع غیرعادی دانشگاه شدند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 16 Azar 01 ، 11:22
هیئت خادم الشهدا
Tuesday, 8 Azar 1401، 11:23 AM

شکست مجدد تجزیه طلبان

هوالجمیل /نشریه صبح صادق: «دشمن از روز اوّل روی منطقه‌ کردنشین تکیه کرد؛ به دو جهت: یکی به‌خاطر قومیّت، یکی به‌خاطر مذهب؛ امیدوار بودند که بتوانند از این نقطه نفوذ کنند؛ این اسناد و مدارک فراوان مربوط به منطقه‌ کردستان که در نهان‌خانه‌های امنیّتی رژیم طاغوت بود، همه افتاد دست ما؛ ما فهمیدیم سیاست‌های اینها آنجا چه بوده است و چکار می‌کردند. اینها از این سیاست‌ها می‌خواستند بعد از پیروزی انقلاب استفاده کنند و منطقه‌ کردستان را تبدیل کنند به یک نقطه‌ آسیب‌پذیر و آسیب‌زن نسبت به انقلاب؛ هدف این بود. حالا شعارهای گوناگونی می‌دادند؛ بعضی‌شان شعار چپ می‌دادند، بعضی حتّی شعارهای اسلامی می‌دادند. در همین منطقه‌ کردستان از ضدّ انقلابِ معارض با نظام اسلامی، کسانی بودند که آیه‌ قرآن می‌خواندند؛ امّا در واقع داشتند برای ضدّ انقلاب، برای آمریکا، برای رژیم صهیونیستی کار می‌کردند، تلاش می‌کردند و همه‌ نیروی خودشان را هم مصرف کردند بلکه بتوانند آن منطقه را ناامن کنند؛ خب این منطقه ناامن نشد. جوان‌های ما از جاهای مختلف رفتند کردستان امّا اگر دل مردم کُرد با انقلاب نبود، باز هم اینها می‌توانستند کار بکنند؟ معلوم است که نه؛ اگر ده برابر آن مقداری که ما نیرو فرستادیم کردستان، می‌رفتند کردستان امّا دل مردم کُرد با اینها نبود، نمی‌توانستند کار بکنند؛ مردم کُرد و خیلی از علمای کُرد دل‌شان با اینها بود.» این سخنان، بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای ستاد کنگره‌ گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 08 Azar 01 ، 11:23
هیئت خادم الشهدا
Monday, 7 Azar 1401، 07:55 PM

بسیجی می مانیم...

💠 توصیه های حضرت آقا به بسیجیان در سالروز فرمان تأسیس بسیج توسط امام راحل  / ۵ آذر ۱۴۰۱

نصیحت اول:
✅بسیجی بمانید!
نصیحت دوم:
✅قدر خودتان را بدانید!
نصیحت سوم:
✅دشمنتان را بشناسید. (کیست؟ ضعفش کجاست؟ نقشه هایش را بشناسید.)
نصیحت چهارم:
✅رشد معنوی خودتان را اندازه بگیرید. (محاسبه نفس) سعی کنید جلو بروید.
نصیحت پنجم:
✅امروز مهمترین شیوه دشمن، دروغ پردازی است. پس تبیین کنید.
نصیحت ششم:
✅یکی از آسیب پذیریهای دشمن، روشن بینی (بصیرت) شماست. روشن بینی خود را افزایش دهید.
نصیحت هفتم:
✅آمادگی عملی را حفظ کنید و غافلگیر نشوید.
نصیحت هشتم:
🔴مراقب نفوذ دشمن در درون مجموعه بسیج باشید.
توصیه آخر:
✅ولَا تَهِنُواْ وَلَا تَحْزَنُواْ وَأَنتُمُ ٱلْأَعْلَوْنَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 07 Azar 01 ، 19:55
هیئت خادم الشهدا

۱- بسیجی بمانید.🌹
۲- قدر خودتان را بدانید.🌹
۳- دشمن‌شناسی داشته باشید.🌹
۴- رشد معنوی داشته باشید.🌹
۵- جهاد تبیین درباره دشمن و نقشه‌های او داشته باشید.🌹
۶- غافلگیر نشوید.🌹
۷- مراقب نفوذ دشمن در بسیج باشید.🌹
۸- " ولاتهنوا ولا تحزنوا و أنتم الأعلون إن کنتم مؤمنین." آل‌عمران آیه۱۳۹.🌹

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 06 Azar 01 ، 00:09
هیئت خادم الشهدا

هوالجمیل

پاداش خداوند متعال به مردم غیور و شریف و صبور وطنم ایران

ایران ۲ - ولز ۰

تبریک به ایران و ایرانی

پر شمار باد لحظه های شاد برای ملت ایران

به بر کت صلوات بر محمد و آل محمد

یا علی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 04 Azar 01 ، 16:03
هیئت خادم الشهدا

پیکر شهید «یزدان قجری» در بروجن تشییع می‌شود.

«یزدان قجری» لوکوموتیوران قطار باری راه‌آهن مبارکه اصفهان که ۲۵ آبان مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفته بود بر اثر شدت سوختگی به شهادت رسید و پیکر مطهرش روز پنجشنبه در بروجن تشییع و به خاک سپرده خواهدشد.

پیکر شهید خدمت «یزدان قجری» از شهدای آتش‌سوزی لوکوموتیو محور مبارکه اصفهان روز پنج‌شنبه ۳ آذر از ساعت ۹:۳۰ از حسینیه ثارالله (سپاه قدیم) به سمت روضه الشهدای بروجن تشییع می‌شود.

یزدان قجری فرزند محمدقلی راننده لوکوموتیو باربری بود که در ۲۵ آبان در حادثه اغتشاشات و آتش‌سوزی لوکوموتیو دچار حادثه سوختگی شدید شد و به بیمارستان محمد رسول‌الله (ص) شهرستان مبارکه منتقل شد و پس از چند روز بستری در بیمارستان و علی‌رغم تلاش‌های کادر درمان، متأسفانه به علت سوختگی شدید جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 02 Azar 01 ، 20:40
هیئت خادم الشهدا