فضائل الشهدا

قرارگاه سایبری سردار شهید ابوالفضل صادقی
لبیک یا حسین
فضائل الشهدا

هوالجمیل
دوستان سلام - خوش آمدید، و بعد: آنچه در این وبلاگ آمده و می‌آید تلاشی برای گردآوری خاطرات انقلاب و دفاع مقدس بویژه در شهر باستانی و مذهبی زرقان فارس است. در این راستا بارها فراخوان داده‌ایم و مراتب را از طریق نشریه محلی، پوستر و آگهی در مساجد، تریبون‌های مختلف در مجالس مذهبی، اردوهای آموزشی بسیجیان و ایثارگران، اینترنت، پیامک و تلفن و دعوتهای حضوری اعلام کرده‌ایم و از تمام مردم عزیز و ایثارگران گرانقدر زرقان خواسته‌ایم که هرگونه اطلاع و خاطره‌ای درباره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس (ارتشی، سپاهی، جهادگر، بسیجی، و نیروهای تدارکاتی و تبلیغاتی پشت جبهه) دارند در اختیارمان بگذارند یا از طریق ایمیل hodhodzar@gmail.com و یا تلفن 09176112253 به ما اطلاع دهند تا ترتیب مصاحبه با آنها بدهیم. در همین رابطه تعدادی از عزیزان دعوت ما را اجابت کرده‌اند که مصاحبه‌های آنها را پس از پیاده سازی و نگارش و ویرایش در اینترنت گذاشته‌ایم. البته هنوز مصاحبه‌های زیادی در نوبتند که به یاری خداوند و استمداد از روح پر فتوح شهدا امیدواریم به نحو احسن و در اسرع وقت نسبت به آماده سازی آنها نیز اقدام کنیم. مجدداً از تمام عزیزان و همشهریان گرامی استدعا داریم برای ثبت خاطراتشان با ما تماس بگیرند تا هماهنگی‌های لازم برای مصاحبه با آنها به عمل آید.
از اینکه نظر شریفتان را از ما دریغ نمی کنید صمیمانه سپاسگزاریم.
والسلام
محمد حسین صادقی، زرقان فارس 00989176112253
Hodhodzar@gmail.com

طبقه بندی موضوعی

بنام خدا- متن زیر نیاز به ویرایش و  تبویب دارد. هدهد

با سلام و عرض ادب

حدود 1444 سال از تولد اسلام میگذرد و ما مسلمانان به اهدافی انی که برایمان تشریع کرده اند نرسیده ایم و بلکه سیر قهقرائی داشته ایم.

سرنوشت 1444 سال شوربختی جهان اسلام داستان بسیار تلخ و گزنده ای است. چرا با این همه دستورات انسان ساز و جامعه ساز که زیارت کعبه یکی از بزرگترین دستورات آن است نتوانسته ایم برای اتحاد جوامع اسلامی بهره ببریم و چرا در این همه سال فقط یکدیگر را کشته ایم و با پرچمی که نام و خدا و رسول او بر آن است به هم تاخته ایم و وحشیانه به برادرکشی افتخار کرده ایم. چرا وضعیت جهان اسلام امروز با بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان و ثروت سرشار و ذخائر زیرزمینی و نیروی انسانی باید چنین باشد؟ چرا باید دست نشاندۀ چند میلیون صهیونیست باشیم. چرا باید به تفرقه افکنی های سانه های صهیونیستی دامن بزنیم و و آتش نفاق را با دستهای خود بگسترانیم و از دشمنان قسم خورده خود اسلحه بخریم و یکدیگر را بکشیم . چرا نباید کشورهای اسلامی امت واحده باشند؟ چرا نباید در سازمان ملل حق وتو کردن داشته باشیم؟

ما در۱۴۰۰ سال از این 1444سال زندگی نکرده ایم اما در چهل سال گذشته زیسته ایم. و راهی که امام راحل ترسیم کرد و مقام معظم رهبری آن را ادامه داد دیده ایم. اگر متن و محتوای پیامهای این بزرگوران در این به سال را بررسی کنیم چیزی جز تلاش عاشقانه و آگاهانه برای رضایت الله  نمی بینیم و متاسفانه می بینیم که در این چهل سال هم به اهداف خود نرسیده ایم بلکه خود سالها گرفتار جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و تحریم و ترور بوده ایم. سالها نیز گرفتار بازسازی و ویرانی های جنگ مشغول بوده ایم  و الان زمانی است که باید به خود آئیم و اهداف مقدس متحد سازی جهان اسلام را شروع کنیم و بدیهی است که فقط ما ایرانی ها باید پیشقدم م باشیم چون دیگران این 1400 سال شوربختی را خواست خدا می دانند و تمکین از ستمگران و حاکمان و ستم پیشه را اطاعت از خدا قلمداد می کنند.

پس از دولتهای آنها توقعی نیست هر چند ملتهای آن با ما هم عقیده و منتظر اتحاد مقدس جهانی اسلام هستند.

بار سنگین این مسئولیت جهانی بر دوش ماست و ما باید با یک برنامه ریزی صحیح و منطقی شالوده ای این وحدت تقدس را پی ریزی کنیم.

توقعی که من از بعثه مقام معظم رهبری دارم این است و لا غیر.

 

این حرکت را ما باید از خود آغاز کنیم ودر کشورهای دیگر گسترش دهیم یعنی دقیقاً همان کاری که امام راحل شروع کرد و ما با همین هدف جانمان را برای آرمانهای کف دست گرفتیم.

اگرچه  تشکل های اداری و سیاسی متعددی در جهان برای این منظور تاسیس شده مثل سازمان کنفرانس اسلامی، سران کشوراسلامی، تقریب بین المذاهب و غیره اما با نگاهی به وضعیت فعلی جهان اسلام به خوبی در می یابیم که این سازمانها و تشکل ها نتوانسته اند به اهداف خود برسند.

بر همین اساس قضیه وحدت جهانی مسلمین باید از طریق مسلمین انجام گیرد و حج و عمره بهترین فرصت برای انجام این هدف مقدس است.

باز بدیهی است که اینکار باید توسط ایرانیان در یک برنامه ریزی مدت دار شروع و اجرا شود. وظیفه ما مسئولین فرهنگی از همه سنگین تر است و هدف من بیش از هر چیز همین است.

ایجاد احساس نیاز در رابطه با وحدت.

مطرح کردن عقب افتادگی  و شوربختی های جهان اسدم .

تعیین راهکاری فرهنگی از طریق صاحبنظران فرهنگی .

آمارهای دقیق از وضیعت جنگها و تلفات سنگین جنگها

نشان دادن وح زیبای اسلامی و دستورات دینی.

مطرح کردن حج وعمرہ بعنوان تنها مکان و زمان برای اجرای اهداف.

مطرح کردن لزوم همیاری امتهای اسلامی و منافع وحدت.

لوازم رسانه ای

من سؤال می کردم عمل متحد سازی وظیفه کیست؟ تو به عنوان یک مسلمان چکار می توانی انجام دهی؟

 که حداقل با زبان جهانی لبخند و سلام و مدارا با دیگران برخورد کنیم.

به خردسالان و پیران و کم توانان کمک کنیم

آنها را در برنامه ها مقدم بداریم.

رحم رأفت شیعی را به آنها بنمایانیم .

من در هتلهای محل خدمتم علاوه بر وظایف رسمی کارهای دیگری هم انجام می دادم که شدیداً مورد استقبال قرار می گرفت:

تبیین این نکته که بعثه مقام معظم رهبری در پی وحدت جهان اسلام است کاری که شهدا و امام می خواهند.

حج وعمره بزرگترین و مناسبت ترین مکان و زمان برای انجام این مسئولیت است.

اشاره به تاریخ اسلام و تاریخ معاصر ، جنگها و مصائب و ضررها امت اسلام قدرت اقتصادی و سیاسی و سوق الجیشی جهان اسلام

اشاره به تفرقه افکنی دشمنان با تکیه بر دین

 

دعوت از صاحبظران برای ترسیم خطوط مشی صحیح برای برخورد اسلامی با دیگران، حتی برنامه ریزی برای نقاشی کودکان با استفاده از سوژه وحدت و ضرورت دشمن شناسی و پرهیز از تفرقه.

مطرح کردن مسابقه بزرگترین آرزوی رسول لله چیست؟

مطرح کردن اصالت تفکر و اندیشه ورزی و خردمندی و عقلانیت و اینکه هر کدام از ما به تنها مسئولیم و باید این ایده را به تمام دوستان و بعد از آن در جوامع خود برسانیم . و می توانیم...

بیان اینکه به فکر تغییر عقیده آنها و خودتان نباشید.

با حفظ اختلاف سلیقه ها وحدت را ترویج کنیم.

به دیگران به دید دشمن نگاه نکنید.

اعمال آنها را باطل ندانید و نگوئید.

اصول اعتقادی خود را قوی کنید و همیشه به فکر تحکیم عقاید خود باشید.

حفظ حریم خود و دیگران.

دامن نزدن به اختلافات تاریخی.

* آنچه باعث شد مذاهب اسلامی با هم متحد نشوند روحیه تکفیر گری است. تا زمانیکه اعمال دیگران را باطل می دانند نمی توانند با هم به وحدت برسند. امام این تفکر را شکست بخصوص در حج.

 باید این فکر افزارها را گسترش دهند و به جای تغییر ساختاری به اصلاحات فکری و فرهنگی بپردازیم.

فرمولها و مدلهای جهان تغییر کرده اینک قدرت در دست متفکرین و خردمندان و سانه داران است.

ما نمی توانیم گذشته را تغییر دهیم ولی آینده را باید تغییر دهیم این این زنان است این وظیفۀ هر مسلمان است. نظریه ما این بود و هست. هدهد

موافقین ۰ مخالفین ۰ 02/10/17
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی