فضائل الشهدا

قرارگاه سایبری سردار شهید ابوالفضل صادقی
لبیک یا حسین
فضائل الشهدا

هوالجمیل
دوستان سلام - خوش آمدید، و بعد: آنچه در این وبلاگ آمده و می‌آید تلاشی برای گردآوری خاطرات انقلاب و دفاع مقدس بویژه در شهر باستانی و مذهبی زرقان فارس است. در این راستا بارها فراخوان داده‌ایم و مراتب را از طریق نشریه محلی، پوستر و آگهی در مساجد، تریبون‌های مختلف در مجالس مذهبی، اردوهای آموزشی بسیجیان و ایثارگران، اینترنت، پیامک و تلفن و دعوتهای حضوری اعلام کرده‌ایم و از تمام مردم عزیز و ایثارگران گرانقدر زرقان خواسته‌ایم که هرگونه اطلاع و خاطره‌ای درباره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس (ارتشی، سپاهی، جهادگر، بسیجی، و نیروهای تدارکاتی و تبلیغاتی پشت جبهه) دارند در اختیارمان بگذارند یا از طریق ایمیل hodhodzar@gmail.com و یا تلفن 09176112253 به ما اطلاع دهند تا ترتیب مصاحبه با آنها بدهیم. در همین رابطه تعدادی از عزیزان دعوت ما را اجابت کرده‌اند که مصاحبه‌های آنها را پس از پیاده سازی و نگارش و ویرایش در اینترنت گذاشته‌ایم. البته هنوز مصاحبه‌های زیادی در نوبتند که به یاری خداوند و استمداد از روح پر فتوح شهدا امیدواریم به نحو احسن و در اسرع وقت نسبت به آماده سازی آنها نیز اقدام کنیم. مجدداً از تمام عزیزان و همشهریان گرامی استدعا داریم برای ثبت خاطراتشان با ما تماس بگیرند تا هماهنگی‌های لازم برای مصاحبه با آنها به عمل آید.
از اینکه نظر شریفتان را از ما دریغ نمی کنید صمیمانه سپاسگزاریم.
والسلام
محمد حسین صادقی، زرقان فارس 00989176112253
Hodhodzar@gmail.com

طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

این روزها، حملات بی‌امان و پی‌در‌پی مقاومت یمن به کشتی‌های اسرائیلی و یا حامل سوخت و کالا برای رژیم صهیونیستی به یکی از بزرگ‌ترین و شکننده‌ترین مشکل اسرائیل و حامیان آمریکایی و اروپایی (و برخی از کشورهای عربی‌) تبدیل شده است. خدا بر درجات امام راحل ما بیفزاید. آن مراد به حق پیوسته از روزهایی خبر می‌داد که رزمندگان اسلام، ناوها و کشتی‌های آمریکا و متحدانش را به قعر اقیانوس می‌فرستند.

فارس‌پلاس؛ حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: ۱- غول جادو یک شخصیت افسانه‌ای است که گفته می‌شود درون چراغ جادو‌، بطری و اشیاء دیگری نظیر آن محبوس است! در افسانه‌ها آمده است غول جادو اگر آزاد شود یکی از حاجات و آرزوهای آزاد‌کننده خود را برآورده می‌کند! می‌گویند مرد فقیری درون دستشوئی دست دراز کرد تا آفتابه را بردارد که ناگهان غول جادو از درون آفتابه بیرون آمد و به او گفت؛ یکی از آرزوهایت را بگو تا برایت برآورده کنم.

فقیر که از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید گفت؛ برایم یک باب خانه تهیه کن! غول جادو گفت؛ مرد حسابی! من اگر خانه داشتم که درون آفتابه زندگی نمی‌کردم!

۲- این روزها، حملات بی‌امان و پی‌در‌پی مقاومت یمن به کشتی‌های اسرائیلی و یا حامل سوخت و کالا برای رژیم صهیونیستی به یکی از بزرگ‌ترین و شکننده‌ترین مشکل اسرائیل و حامیان آمریکایی و اروپایی (و برخی از کشورهای عربی‌) تبدیل شده و با جرأت می‌توان گفت که می‌رود تا دو اهرم اصلی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه را از دست و اختیار اراذل و اوباش حاکم بر فلسطین اشغالی بیرون آورد. اول آن که صهیونیست‌ها در جریان جنگ اخیر به وضوح نشان دادند علی‌رغم آنهمه لاف گزاف درباره توانمندی ارتش خود، حتی توان مقابله نظامی با یک گروه مقاومت -و نه یک ارتش کلاسیک- را هم ندارند و به قول زئیف شف، انگار نظامیان اسرائیل برای شلیک به مردم بی‌دفاع در خیابان‌ها آموزش دیده‌اند! صهیونیست‌ها از این روی ناتوانی خود در مقابله نظامی را با بمباران غیر‌نظامیان و قتل عام بی‌شرمانه و رذیلانه مردم عادی و بستن راه ورود سوخت و مواد غذائی و داروئی به روی مردم غزه جبران می‌کنند.

نیروهای مقاومت یمن با حمله به کشتی‌های حامل سوخت و کالا برای فلسطین اشغالی و به آتش کشیدن و مصادره این کشتی‌ها، همان بلایی را بر سر صهیونیست‌های جنایتکار می‌آورند که آنها بر سر مردم مظلوم غزه آوار کرده و می‌کنند. و دوم این که مقاومت یمن اعلام کرده است مادام که بمباران و قتل عام مردم غزه و ممانعت از رسیدن سوخت و غذا و دارو به آنها ادامه داشته باشد، حمله به کشتی‌های حامل سوخت و کالا و تسلیحات برای رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

۳-‌ انقلابیون یمن بر دریای عمان، باب‌المندب و دریای سرخ که محل عبور کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها از غرب آسیا به دریای مدیترانه و از آنجا به قاره اروپا و آمریکاست اشراف کامل دارند و تاکنون ده‌ها کشتی حامل سوخت و کالا برای رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داده، به آتش کشیده، مصادره نموده و یا مجبور به بازگشت کرده‌اند. این در حالی است که آمریکا، اسرائیل و متحدان غربی و عربی آنها تقریباً از هیچ قدرت بازدارنده‌ای برای مقابله با انقلابیون یمن برخوردار نیستند. گفتنی است که طی چند روز اخیر بیش از ۶ شرکت بزرگ و بین‌المللی حمل‌ونقل دریایی، عبور کشتی‌های خود از باب‌المندب و دریای سرخ را متوقف کرده‌اند. شرکت‌های بزرگی نظیر، MSC سوییس، میرسک فنلاند، شرکت CMA-CGM فرانسه، هاباج لویید آلمان، شرکت بین‌المللی اورینت اورسیز کانتینر لاین (OOCL) و شرکت بریتیش پترولیوم BP انگلیس.

۴- روز سه‌شنبه هفته جاری (۲۸ آذرماه / ۱۹ دسامبر‌) لوید آستین، وزیر جنگ آمریکا از یک ائتلاف چندملیتی شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، نروژ، هلند، کانادا، بحرین و سیشل برای مقابله با عملیات ارتش یمن خبر داد. پیش از این آمریکا از ائتلافی با حضور ۳۲ کشور خبر داده بود ولی بسیاری از آنها حاضر به شرکت در این ائتلاف نشده و برخی نیز تاکید کرده‌اند که این ائتلاف نمی‌تواند مانع عملیات دریایی انقلابیون یمن بشود. در این باره گفتنی است که؛

الف- پیش از این آمریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل یعنی اصلی‌ترین اعضای ائتلاف اخیر، در ائتلاف دو کشور عربستان و امارات علیه یمن حضور داشته‌اند و شب قبل از اولین روزی که حمله به یمن را آغاز کنند، سخنگوی ارتش عربستان اعلام کرد که با شروع این عملیات نظامی‌، ظرف ۳ روز و یا حد‌اکثر یک هفته کار یمن تمام خواهد بود (دقیقاً از همین واژه استفاده کرد!‌) ولی درگیری تمام عیار این ائتلاف با یمن ۸ سال به درازا کشید و کشورهای یاد شده نه فقط کاری از پیش نبردند بلکه دست از پا درازتر مجبور به ترک مخاصمه شدند و البته نام این شکست مفتضحانه را آتش‌بس نهادند!

ب- ائتلاف جدید در مقایسه با ائتلاف شکست‌خورده پیشین، هیچ بخش افزوده‌ای ندارد. سیشل، کشور‌نمایی! بی‌اهمیت و کوچک‌ترین کشور در قاره آفریقاست، اسپانیا که نامش در ائتلاف آمده است دیروز اعلام کرد که در این ائتلاف حضور نخواهد داشت. کانادا را باید بخشی از انگلیس تلقی کرد. برخی گزارش‌ها از تصمیم ایتالیا برای خروج از ائتلاف حکایت دارند و گفته می‌شود آنتونی بلینکن، وزیر خارجه صهیونیست آمریکا به ایتالیا اطمینان داده است که تنها از نام این کشور در ائتلاف استفاده می‌شود!

ج- دو کشور عربستان و امارات در ائتلاف جدید حضور ندارند. در این خصوص دو گزارش جداگانه هست. اول آن که گفته می‌شود، این دو کشور به علت آسیب‌های جدی و سنگینی که در جنگ ۸ ساله از انقلابیون یمن دریافت کرده‌اند حاضر به حضور در ائتلاف نشده‌اند! و گزارش دیگر که دیروز آقای «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» در سخنان خود بگونه‌ای تلویحی به آن اشاره کرد، حضور چراغ خاموش این دو کشور در ائتلاف جدید است، سید بدرالدین گفت «‌بیشترین چیزی که ما دوست داریم نبرد مستقیم با آمریکا و اسرائیل است و نه درگیری با مزدوران آمریکا‌» و ابراز امیدواری کرد «‌کشورهای عربی یک گوشه بایستند و به تماشا بپردازند و اجازه دهند آمریکا و اسرائیل مستقیما با ما بجنگند‌». پیش از این سخنگوی ارتش یمن بدون ذکر نام به عربستان و امارات هشدار داده بود که اگر در ائتلاف ضد یمن شرکت کنند، از حملات نیروهای مقاومت در امان نخواهند ماند و از جمله پالایشگاه‌ها و مراکز تجاری آنها را از کار خواهند انداخت.

د- و اما، طی چند روز گذشته برخی از گزارش‌ها حکایت از آن دارند که سه کشور عربستان، امارات و اردن برای ارسال غذا، دارو و تسلیحات به اسرائیل یک خط زمینی ایجاد کرده‌اند. این گزارش‌ها که شواهد قابل توجهی از صحت آن خبر می‌دهد، خیانتی آشکار به اسلام و مسلمانان و مشارکت با رژیم صهیونیستی در قتل عام مظلومانه مردم غزه است. بر این اساس گفته می‌شود نام سه کشور یاد‌شده برای برقرار ماندن این خط خیانت‌بار زمینی در ائتلاف نیامده است!

۵- حضور بحرین در ائتلاف اخیر را می‌توان و باید به خودکشی مشترک آمریکا و بحرین ترجمه کرد. چرا که اولاً؛ بعد از خیانت شاه در واگذاری بحرین به انگلیس و حاکمیت آل‌خلیفه که پیش از آن در بیابان‌های نجد به راهزنی مشغول بودند، از نگاه مردم بحرین که کماکان خود را ایرانی می‌دانند پنهان نبوده و در تلاش دائمی برای اخراج آل‌خلیفه و بازگشت به وطن اصلی خود ایران هستند. دولت دست‌نشانده بحرین از این روی با بحران شدیدی روبه‌روست و حملات یمن به بحرین و بحران ناشی از آن برای سقوط دولت دست‌نشانده بحرین فرصتی طلائی در اختیار مردم بحرین قرار می‌دهد.

ثانیاً؛ ناوگان پنجم دریایی آمریکا در سواحل بحرین مستقر است و فاصله یمن تا شهر بندری ایلات در جنوب فلسطین اشغالی که بارها هدف موشک‌های بالستیک انقلابیون یمن قرار گرفته است حدود ۱۸۰۰ کیلومتر است و این فاصله تا سواحل بحرین که محل استقرار ناوگان پنجم دریایی آمریکاست کمتر از ۱۴۰۰ کیلومتر است! و از این روی به آسانی می‌توان حدس زد که آمریکا به عنوان یک هدف مشروع و قانونی هدف صدها موشک بالستیک، پهپاد‌های انتحاری و تسلیحات دیگری (که باید دید!) که مقاومت یمن در اختیار دارد قرار خواهد گرفت.

۶- دیروز «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر شجاع و هوشمند انصارالله یمن در سخنانی که بلافاصله با بازتاب گسترده‌ای رو‌به‌رو شد، نشان داد که یمن نه تنها نگران ائتلاف جدید نیست بلکه به شدت و مشتاقانه از آن استقبال نیز می‌کند. متن سخنان رهبر انصارالله یمن در کیهان امروز آمده است و در این مختصر تنها به جملات کوتاه و تعیین‌کننده‌ای از آن بسنده می‌کنیم.

ایشان که همه می‌دانند و دیده‌اند که به آنچه می‌گوید عمل می‌کند در بخشی از سخنان دیروز خود گفت: «‌بیشترین چیزی که ما دوست داریم نبرد مستقیم با آمریکا و اسرائیل است و نه درگیری با مزدوران آمریکا ... اگر آمریکا قصد درگیری با ملت ما را داشته باشد، سناریویی بدتر از افغانستان و ویتنام را تجربه خواهد کرد ... آمریکا نباید تصور کند که ضربات پراکنده وارد می‌کند و کار به پایان می‌رسد بلکه به شکل کامل درگیر خواهد شد... هرگونه حمله آمریکا به کشورمان را پاسخ خواهیم داد و ناوشکن‌ها و کشتی‌های آمریکا را به هدفی برای موشک‌ها و پهپادهایمان تبدیل خواهیم کرد... امیدواریم کشورهای عربی یک گوشه بایستند و به تماشا بپردازند و اجازه دهند آمریکا و اسرائیل مستقیما با ما بجنگند... از دولت‌های عربی می‌خواهیم خودشان را همراه با آمریکا دچار درگیری نکنند‌» و...

۷- و بالاخره خدا بر درجات امام راحل ما بیفزاید. آن مراد به حق پیوسته از روزهایی خبر می‌داد که رزمندگان اسلام، ناوها و کشتی‌های آمریکا و متحدانش را به قعر اقیانوس می‌فرستند
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 30 Azar 02 ، 07:11
هیئت خادم الشهدا
Thursday, 30 Azar 1402، 12:41 AM

طوفان نوح در صهیون

بسم الله الرحمن الرحیم
طوفان نوح در صهیون
به زودی اشک خونبار فلسطین جان اسرائیل می گیرد
و آه آتشین مادران ، دامان اسرائیل می گیرد
به اذن حق تعالی، سیل خونینی ز بارانهای تعذیری
به زیر پَر ، تمام عرصه و اعیان اسرائیل می گیرد
شود کاخ سفید از مرگ اسرائیل، مشکی چون عزاخانه
ولی جشنی، جهان در لحظهٔ پایان اسرائیل می گیرد
دعای جمع مظلومان ، بُود نافذ به یک وقت و به یک نیت
چنین راز و نیازی با خدا، بنیان اسرائیل می گیرد
به حق نوح، یا رب کن روان سیلاب در صهیون همین امشب
که تا دنیا ببیند، اشک غزه، جان اسرائیل می گیرد
والسلام - محمد حسین صادقی- ۸ آبان ۱۴۰۲ زرقان فارس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 30 Azar 02 ، 00:41
هیئت خادم الشهدا

هوالجمیل

خداوند را بی نهایت بار شاکر و سپاسگزارم که توفیق زیارت شهدا و زندگینامه نویسی برای آن گلهای سر سبد آفرینش را به این حقیر عطا فرمود و الحمد لله سالهاست یک تنه، بی وقفه و بی چشمداست، بدون حمایت اداری-مالی، عمر ناقابل خود را وقف پژوهش و نگارش سیره شهدای عزیز کرده ام و آنچه در سینه دوستان و یاران پنهان بوده استخراج کرده و در دنیای وب در اختیار جهانیان و آیندگان قرار داده ام.

در رابطه با شهدای گرانقدر بیضا با دوستان بسیاری ارتباط داشته ایم لازم است از الطاف یادگاران دفاع مقدس، حاج صالح نظروند و حاج مسلم بانشی صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

در ابطه با شهدای گرانقد بانش نیز از الطاف سرور عزیزم حاج حبیب بانشی بهره مند شدم و نرم افزار بهانه های پرواز را دریافت کردم واز آنجا که تلاش برای دریافت متون بی نتیجه ماند مجبور شدم با سختی و زحمت زیاد در چهل روز مطالب را دوباره تایپ و ویرایش و در  سایت امام زادگان عشق منتشر کنم.

این نرم افزار که زحمت بسیاری برای آن کشیده اند و یک گنج عظیم معرفتی محسوب می شود فقط در اختیار خانواده های معظم شهدا و افرادی معدود بود والبته همان گروه قلیل هم بخاطر در دسترس نداشتن کامپیوتر استفاده چندانی از آن نمی کردند لذا حقیر تلاش کردم این گنج عظیم را استخراج و بازتایپ کنم و در اینترنت منتشر سازم تا به دست تمام عاشقان و علاقمندان و آیندگان در سطح جهان برسد. با سپاس بیکران از عوامل تهیه و تولید این نرم افزار گوشه ای از مطالب مقدمه آن را تقدیم و بازنشر می کنم. والسلام. هدهد ایران

 

با گرامیداشت یاد دو جانباز راحل

مرحوم علمدار بانشی ومرحوم على یار امیری

 که بعد از جنگ تحمیلی به علت آسیبهای شیمیایی به یاران شهیدشان پیوستند.

در مقدمه نرم افزار چنین آمده :

در جلسه عمومی اسفند ماه ٨٦ هیئت متوسلین به اهلبیت (ع) بحث در مورد جمع آوری زندگینامه شهدا ارائه شد و در بهار ۸۷ جلسات و بحثهای مختف با بزرگان روستا و روحانیون محترم و سایر اهالی در مورد چگونگی کار گرفته شد و قرار بر این شد که به صورت نرم افزار به مردم ارائه شود.

لذا از تیرماه گروه تحقیقی و تدوین تشکیل و تا پایان سال ۸۷ اقدامات اولیه و مستند سازی آثار انجام شد. در این راستا بیش از ۲۰۰ ساعت فیلمبرداری و صدا برداری و با ۳۸ خانواده شهید و با نزدیک به ۱۰۰ نفر از همرزمان و دوستان شهدا مصاحبه شد و ۲۵۰ دفترچه خاطرات در بین رزمندگان تقسیم شد.

در بهار سال ۸۸ اصلاحات اولیه از نظر ادبی و زمان و مکان انجام گرفته و متن ها و آثار آماده استفاده نرم افزاری شد و در تابستان و پاییز ۸۸ هم کار تدوین مطالب و عکس وفیلم انجام پذیرفت.

در نهایت این مجموعه با تلاش شبانه روزی واحد شهدا هیئت متوسلین به اهل بیت (ع) و حمایتهای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس تقدیم شما دوستداران شهدا گردید.

امید است که اشکالات ما را به ما یادآوری نموده و ما را برای پیروی از راه شهدا دعا نمایید.

بر اساس مطالب نرم افزار، گروه سعی در موارد زیر داشته :

1- پرهیز از اغراق گوئی

2- نگهداری متن و صوت و فیلم نزد گروه

3- ارائه معقول ترین و متواتر ترین گزارش درباره شهدا

4- خلاصه نویسی خاطرات تکراری ومفصل

5- ارائه محمدود رؤیاهای صادقه و شفای بیماران و امراض توسط شهدا

6- درج تاریخ ها بر اساس روایت خانواده ها

 

اعضای گروه

رقیه بانشی : مسول گروه

زهره موسوی : نویسنده و محقق

فاطمه بانشی : نویسنده و محقق

مریم بانشی : نویسنده و محقق

مرضیه بانشی : محقق و تایپیست

زهرا جوکار : محقق و تایپیست

صغرى بانشی : محقق و تایپیست

لیلا صادقی : محقق و تایپیست

مرضیه جوکار : طراح سوال

سمیه بانشی : طراح سوال

*****

حبیب الله بانشی  :مسول هماهنگی

قاسم بانشی : مسئول امور مالی

محمد مهدی بانشی : طراح کلیپ جاویدالاثر

رضا طبیب زاده : گوینده کلیپ بهانه پرواز

محمود جوکار : عکاس

محمدهادی بانشی: ترمیم عکسها

محمد حسین بانشی : محقق و تایپیست

محمد حسین بانشی : محقق و تایپیست

جواد بانشی : تایپیست

*****

طراح نرم افزار : فاطمه بانشی

و با تشکر از کلیه کسانی که ما را در تهیه این نرم افزار یاری نمودند.

bahanehyeparvaz@gmail.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 26 Azar 02 ، 03:38
هیئت خادم الشهدا

متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد مرکزی کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید استان آذربایجان شرقی که در تاریخ چهار‌شنبه 15 آذر ۱۴۰۲ برگزار شده بود، امروز در محل برگزاری همایش در تبریز منتشر شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار، آذربایجان شرقی را مهد از جان گذشتگان و شهیدان خواندند و تاکید کردند: نباید گذاشت جوشش خون شهیدان فرو بنشیند زیرا شهیدان هویت ملت ایران هستند و ملت نباید هویت خود را فراموش کند.
ایشان با تاکید بر اینکه گرامیداشت یاد شهیدان به معنای خاطره‌پردازی صِرف نیست، گفتند: برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان و تکرار آن با فواصل کوتاه، کاری لازم و ضروری است اما این جلسات باید زمینه‌ساز انتقال روحیات و صفات برجسته شهدا هم‌چون ایمان، تقوا، شهادت‌طلبی، فداکاری و شجاعت به نسل جوان شود.
رهبر انقلاب اسلامی شهدا را بهترین الگو برای جوانان خواندند و با تاکید بر اینکه چنین پدیده‌های درخشان و کم‌نظیر باید در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شوند، خاطر نشان کردند: باید در آثار هنری هم‌چون فیلم، شعر و کتاب روحیه و گوهر درخشان شهدا به نسل جوان منتقل شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر لزوم فراموش نشدن خانواده‌های شهدا و ثبت و ضبط خاطرات آنها و هم‌چنین دوستان شهدا، گفتند: در انتقال روحیات و صفات شهدا به نسل جدید باید زمینه حرکت آنها نیز مشخص باشد و نسل جوان بداند که علت حرکت‌ها و قیام‌ها در دوران نهضت اسلامی و قبل از پیروزی انقلاب و هم‌چنین رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و زمینه آن، بعد از پیروزی انقلاب چه بوده است. اگر چنین شود، آن حرکت و روحیه استمرار پیدا خواهد کرد.
ایشان افزودند: البته ما در زمینه انتقال علت و زمینه‌های حوادث مهم تاریخ انقلاب و روحیات شهدا و معرفی چهره‌های برجسته کم کاری‌هایی داشتیم و به همین دلیل خیلی از جوان‌ها از آنها بی‌اطلاع هستند بنابراین لازم است دستگاه‌های رسمی تبلیغی هم‌چون صدا و سیما در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهند و از ظرفیت رسانه‌های غیر رسمی که امروز در اختیار مردم است نیز استفاده بهتری شود.
رهبر انقلاب اسلامی، آذربایجان را هویت ممتاز ایران خواندند و با اشاره به شهدای این خطه از دوران نهضت امام خمینی(ره) تاکنون، افزودند: اوج ارزش و منش والای آذربایجان را باید در دفاع مقدس و در شهیدان برجسته‌ای هم‌چون مهدی باکری، حمیدباکری، علی تجلایی و مرتضی یاغچیان دید، ضمن آنکه دو شهید محرابِ از 5 شهید محراب کشور متعلق به آذربایجان شرقی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 25 Azar 02 ، 23:38
هیئت خادم الشهدا

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک ایتها الصدیقة الشهیده یا فاطمة الزهرا
صلی الله علیک یا فاطمةُ الزَّهرَاءُ یا بنتَ محمدٍ یا قرَّةَ عینِ الرَّسول یا سیدتنا و موْلاتنا إنا توَجهنا وَ استشفعنا وَ توَسلنا بکِ إلى اللَّه و قدَّمناک بین یدیْ حاجاتنا یا وَجیهةً عندَ اللَّه اشفعی لنا عندالله.

التماس دعا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 24 Azar 02 ، 07:50
هیئت خادم الشهدا
Sunday, 12 Azar 1402، 02:01 PM

یا شهید

برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
12 Azar 02 ، 14:01
هیئت خادم الشهدا

بسم رب الشهداء و الصدیقین

گوشه ای از بیانات امام خامنه ای درباره شهید و شهادت

بزرگداشت شهدا برای آینده‌ی این کشور، حیاتی و ضروری است. ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. ۱۳۷۶/۰۲/۱۷
جلسات بزرگداشت شهدا، ادامه‌ی حرکت جهادی و ادامه‌ی شهادت است. ۱۳۹۳/۱۱/۲۷

اسامی مقدس شهدای گرانقدر بانش بیضا بر اساس نرم افزار بهانه - با تشکر از برادر گرامی حبیب بانشی

  1. شهید بزرگوار رسول استوار
  2. شهید بزرگوار خداداد جوکار
  3. شهید بزرگوار سپهدار زاع
  4. شهید بزرگوار سیف الله زارع مؤیدی
  5. شهید بزرگوار حسین صادقی
  6. شهید بزرگوار جعفر بانشی / مختار
  7. شهید بزرگوار جعفر بانشی / عبدالرحمان
  8. شهید بزرگوار آقا محمد بانشی / رضا
  9. شهید بزرگوار محمد بانشی /جمشید
  10. شهید بزرگوار محمد رضا بانشی / نصیر
  11. شهید بزرگوار محمد رضا بانشی/ رضا
  12. شهید بزرگوار ذبیح الله بانشی
  13. شهید بزرگوار ابراهیم بانشی
  14. شهید بزرگوار امیدعلی بانشی
  15. شهید بزرگوار سید ابوالحسن موسوی، سید عباس
  16. شهید بزرگوار سید نجات موسوی بانشی
  17. شهید بزرگوار امرالله بانشی
  18. شهید بزرگوار خورشید بانشی
  19. شهید بزرگوار ایرج بانشی
  20. شهید بزرگوار ولی الله بانشی
  21. شهید بزرگوار عباس بانشی
  22. شهید بزرگوار شیخ عبدالله بانشی
  23. شهید بزرگوار عوض آقا بانشی
  24. شهید بزرگوار اکرم بانشی
  25. شهید بزرگوار صادق بانشی
  26. شهید بزرگوار علیرضا بانشی
  27. شهید بزرگوار رضا بانشی
  28. شهید بزرگوار عبدالعلی بانشی
  29. شهید بزرگوار سیف الله بانشی
  30. شهید بزرگوار نجیم بانشی
  31. شهید بزرگوار معراج بانشی
  32. شهید بزرگوار عزیز بانشی
  33. شهید بزرگوار هاشم بانشی
  34. شهید بزرگوار علاءالدین حسین بانشی
  35. شهید بزرگوار عادل بانشی
  36. شهید بزرگوار صیاد بانشی
  37. شهید بزرگوار حسین عباسی
  38. شهید بزرگوار زاهد بانشی

       ================

با سلام و عرض ادب خدمت مردم شریف بیضا و شما عاشقان و ارادتمندان شهدای عزیز: با توجه به اینکه انتشارات هدهد برنامه صلواتی زندگینامه نویسی برای شهدای گرانقدر بیضاجهت تهیه کتاب و انتشار در سایت امام زادگان عشق  را در دست اقدام دارد از تمام خانواده های معظم شهدا و همرزمان و اقوام شهدای گرانقدر تقاضا می شود هر گونه خاطره و اطلاعی از این شهیدان بزرگوار و هر کدام از شهدای عزیز منطقه ولایتمدار بیضا دارند، تماس بگیرند تا با توجه به سؤالات مصاحبه اقدامات لازم برای هماهنگی با آنها به عمل آید. والسلام / با سپاس  صادقی – مدیر انتشارات هدهد 09176112253

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 08 Azar 02 ، 15:06
هیئت خادم الشهدا
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 01 Azar 02 ، 21:11
هیئت خادم الشهدا